יום שישי, 6 במאי 2016

iRoller חוות דעת - נשירת שיער

iRoller חוות דעת


חוות הדעת הנ"ל באה בעיכר לספר את סיפורי האישי והחוויה שלי מול החברה.


ראשית אני חייב להגיד שאיני נוהג לעשות צעדים כאלו, למעשה זוהי הפעם הראשונה, חשוב לי מאוד שכל אחד ששוקל לקנות את המוצר המזויף הזה שימנע את עצמו מכך לאחר קריאת הפוסט ואף שהמסר יעבור מפה לאוזן לכמה שיותר מתקרחים שלא רוצים לעשות לעצמם נזק נפשי, כלכלי ובריאותי.
שנית אני חייב להוסיף שלאורך כל התקופה הייתי סבלני במאה אחוז! האמנתי במוצר, הקפדתי על הטיפולים אך את התוצאות בסוף אתם כבר תדעו.
*כל השיחות בטלפון עם הנציגים מוקלטות, כל ההודעות נשמרו. (יש תיעוד להכל)
*אני הולך לחשוף כמה שיותר מידע שהצלחתי להשיג על החברות המוכרות את המוצר, לכן מומלץ למי שיש את היכולת להעביר את הסיפור לאנשים הנכונים לטיפול גם בהיבטי מס הכנסה וכדומה, יתקבל בברכה!


אכתוב את הסיפור של התקופה מהתחלה ועד הסוף (אשתדל לספק את כל התאריכים המדויקים), ולבסוף ארשום את כל המסקנות מהסיפור.


הכל התחיל בתאריך 1.2.2016 כאשר החלטתי שאני רוצה לעשות משהו עם ההתקרחות שלי, לאחר בדיקה קצרה באינטרנט גיליתי את המוצר iRoller, התקשרתי אל החברה וקיבלתי מענה מהיר מקצועי ואיכותי, הוסבר לי מה זה המוצר, איך הוא עובד, הסבירו שאחוזי ההצלחה מהגבוהים ביותר, ובנוסף אם אני לא רואה שינויים תוך שלושה חודשים אקבל את כספי בחזרה!
כמובן שבתור התחלה היססתי קצת אבל לאחר שכנוע החלטתי לקנות את המוצר ולתת לזה ניסיון.
ובכן, קניתי את הבולשיט שלהם, לא פח שאני נופל בו בדרך כלל. לכן אם זה קרה לי, וודאי קרה לרבים אחרים.
שילמתי באמצעות כרטיס אשראי, והמשלוח כמו שנאמר לי אמור להגיע תוך מספר ימים בדואר רשום.

בתאריך 15.2.2016 הרמתי טלפון נוסף לחברה, דיווחתי על כך שהמוצר עדין לא הגיע ועברו כמעט שבועיים, לא קיבלתי מענה לדיווח באותו היום לכם התקשרתי שוב יום אחרי.

בתאריך 16.2.2016 התקשרתי שוב, הסברתי את הכל בטלפון מההתחלה, המענה שקיבלתי היה "היית כבר אמור לקבל את המוצר", אמרתי להם שלא קיבלתי, ואשמח אם אקבל את המספר מעקב של המשלוח (זה דואר רשום) כדי שאוכל לבדוק זאת מול דואר ישראל, כמובן, לא היה לה מספר מעקב לתת לי, בנוסף שאלה אם קיבלתי כבר את הקבלה, ציינתי שלא, היא אמרה שישלחו לי.
היא נתנה לי לדבר עם המנהל משמרת באותו הרגע, המנהל הבטיח לי כי המוצר יגיע אלי עם שליח עד הבית עוד באותו היום או גג יום אחרי ובנוסף אקבל שני בקבוקים בנוסף מתנה (לא יודע למה צריך כל כך הרבה).

בתאריך 17.2.2016 אכן הגיעה בשעות הערב אחת העובדות של החברה ברכב שלה הפרטי עד אלי הביתה ביחד עם המוצר ומדריך השימוש בלבד (ללא קבלה), היא הסבירה לי קצת בעל פה איך משתמשים במוצר לקחתי ממנה את המוצר והיא נסעה.


באותו היום התחלתי את הטיפול, עד התאריך 15.4.2016, בתאריך 15.4.2016 כבר שמתי לב שעברו חודשיים, לפי מה שהם הסבירו לי באותו הזמן כבר הייתי אמור לראות שינוי בנשירת השיער, אך מה שראיתי זה שהנשירה אף החמירה, לכן הייתי קצת לחוץ, התקשרתי אליהם, לא ענו. כך בשלושה ימים הבאים.

רק בתאריך 18.4.2016 הצלחתי לתפוס בטלפון נייד של אחד הנציגים ולקבל מענה, הסברתי לנציגה שאין שום שינוי בצמיחת השיער והנשירה מחמירה, הנציגה שאלה וביקשה קצת פרטים על אופן ביצוע הטיפול, הסברתי לה, הנציגה ישר שאלה אם יש לי קבלה! וישר התחילה בהסבר שיש לה רק את ההעתק קבלה ולא את הקבלה המקורית! שימו לב, התקשרתי לקבל פרטים על המוצר ולא ביקשתי החזר, סך הכל התקשרתי לברר האם המצב שלי נורמלי, הנציגה התחילה לדבר על נושא הקבלה!, היא אמרה שרשום  שקיבלתי, הסברתי לה שלא קיבלתי, כך מספר דקות, סיכמנו את השיחה בכך שהיא תבדוק לי מה ניתן לעשות והיא תחזור אלי עם תשובות.
הפעם הופתעתי, היא התקשרה אלי יום אחרי! בתאריך 19.4.2016 היא הסבירה כי היא בדקה לגבי הקבלה, שוב אותם הסברים, היא אמרה שיש להם את הקבלת העתק וכדי לקבל החזר צריך רק את הקבלת מקור, בלי הקבלת מקור לא ניתן לקבל החזר, החלה לתת לי דוגמאות מספר דקות על חנות בגדים שאם אני קונה בגד כדי לקבל החזר ולהחזיר את המוצר אני חייב את הקבלה המקורית בלה בלה בלה, קטעתי אותה! אמרתי לה שהתקשרתי בכלל כדי לשאול אם המצב שלי נורמלי בכלל אחרי חודשיים! היא ענתה לי שהבחורה שדיברה איתי בעבר היא כרגע בחופשת לידה, הסברתי שוב האם זה נורמלי אחרי חודשיים שהמצב שלי עדין לא השתנה מלבד מספר פעמים שהתקלף לי הקרקפת, רק עכשיו היא הבינה. כן. רק עכשיו. (זה מוקלט!). ואז היא הסבירה שהיא יכולה להפנות אותי למספר לקוחות שהמוצר עבד גם אחרי חודשיים שהיה עדין נשירה ואז פתאום קרה נס וצמח להם שיער. סיכמנו את השיחה ככה: היא תעשה תחקיר על למה לא קיבלתי קבלה, והיא אמרה שהיא רוצה לעשות איתי ניסוי, במקום לעשות את הטיפול יום כל יום לא, לעשות טיפול רק בימי שני וחמישי במשך שבועיים ואחרי שבועיים ליצור איתה קשר, ובנוסף היא תשלח לי עוד שתי בקבוקים טובים יותר וחדשים יותר ממה שכבר קיבלתי.
בתאריך 3.5.2016 אכן עברו שבועיים, התקשרתי אליה, ללא מענה אז שלחתי הודעה, ללא מענה. כנל יום אחרי, עד לתאריך 5.5.2016, שלחתי הודעה נוספת בתאריך 5.5.2016, הסברתי לה שקודם כל לא קיבלתי את הבקבוקים החדשים שהיא הבטיחה, שעדין אין לי קבלה ואין שום מענה לגבי התחקיר שהיא תעשה לגבי הקבלה, ושאין שום שינוי עם השיער.
כמובן, היא ענתה לSMS הפעם, שאני בכלל לא אמור לדבר איתה, אני אמור לדבר עם המוקד, וויכוח קטן על כך שהיא אמרה לי להתקשר אליה ושסיכמנו משהו. היא אמרה שהיא תתקשר אלי יום אחרי.


בתאריך 6.5.2016 (היום בו אני כותב את זה) בשעה 11:30, כמובן, היא לא התקשרה, שלחתי הודעה SMS, ללא מענה.


חייב לציין שלאורך כל הדרך השירות היה גרוע ביותר ברמות כל כך נמוכות עם המענה הכי גרוע שיש, בשלב זה החלטתי שאני מתחיל לנקוט באמצעים, הכסף הוא לא המניע שלי, הכסף למעשה פחות מעניין אותי, מדובר כאן בחברה שקרנית, עם מוצר מזויף שלא עובד, ולאחר חקירה קטנה שעשיתי על החברה, אני מבין שנפלתי לבדיחה, למה בדיחה? התחלתי את החקירה ה"קטנה" שעשיתי להעיף מבט קודם כל על הקופסה של המוצר (למי שאין אני מוסיף תמונות שצילמתי), ראיתם איפה המוצר מיוצר? Made in Holly Land, מה?!?! יש מקום כזה בכלל? אז לא. רגע! על הבקבוק רשום כתובת אתר של חברה אחת, על הקופסה רשום כתובת אתר של חברה אחרת. כן, הכל אותו חרא.
קראתי קצת באינטרנט ומצאתי אחרי התאמצות (לא קל למצוא) תגובה אחת מאיש נוסף שעבר את הטיפול:


"לכל האנשים שלום, קוראים לי אייל ואני קניתי את הטיפול אחרי הבטחות שיחזירו לי את כספי לאחר כ3 חודשים במקרה והטיפול לא יעבוד, והיום אחרי שהטיפול לא עבד ואפילו עשה לי נזקים בראש כגון : כיויות וגרדות וקילופים הם לא מוכנים להחזיר את הכסף ומעבירים אותי מאד לשני ולא מוכנים לקחת אחריות בקיצור אני ימצא כל דרך לשמור על אנשים אחרים שלא ייפלו באשליות שהם נותנים לאנשים שסך הכל רוצים להיראות טוב וממש מנצלים את האנשים האלה וכמובן מצליחים, אסור לכם לשלם להם שקל הטיפול לא עובד בוודאות זה הכל הונאה ושקר אני אומר את האמת ורק את האמת ואני מוכן שתיתקשרו אלי ואני יוכיח לכם כי יש לי את כל הערכה אצלי ויש לי תמונות


בבקשה לא להאמין להם הם נוכלים והכל שקר"

רגע!!! זה לא הכל! שמתי לב שיש בלאגן עם החברות ה"שונות" החלטתי שאני רוצה להתעמק בחלק הזה, אז בדקתי למי שייך כל אתר, הינה הממצאים:


נתחיל באתר שאני אישית קניתי ממנו: האתר neshira.co.il רשום על טל טייב, גר בחרב לווין 40, רמת גן. אין אדם כזה. מספר הטלפון שלהם 03-716-1716, כתובת אימייל neshira3@gmail.com.


האתר neshira1.co.il רשום על ניב אבנעאים, יש כתובת מגורים, מספר הטלפון שלהם 052-786-9852.


האתר neshira2.co.il מספר הטלפון שלהם 1-700-504-996, האתר הזה גם רשום על ניב אבנעים, כן, אותו הבן אדם ממקודם, רגע! יש עוד משהו, יש לו גם אתר לתיקון לפטופים laptoprepair.co.il, אהה וגם מפרסם את עצמו כרוברט עיצוב שיער. מוכשר. זה לא הכל! רגע! הוא גם עושה קידום אתרים. הכל מתחבר לכם?
האתר hairoller.com טלפון 077-8177781 כתובת אימייל neshira4@gmail.com רשום על נוריאל חטב, יש כתובת מגורים, הינה מה שמגניב פה, היה פעם אתר hairoller.co.il אותו שם רק עם סיומת co.il במקום com, האתר הישן היה גם עם המספר טלפון 077-8177781 מה שאומר שמי שעונה לשיחות לא השתנה, אך האתר הישן היה על שם ניב אבנעאים, זוכרים אותו?


האתר hairls.com רשום על מאור פרי, יש כתובת מגורים, טלפון 077-8177781 (מוכר לכם?), כן, אותו מספר פעם שלישית עם שם אחר פעם שלישית.
האתר hairoller.net טלפון 03-5496897 רשום על תמיר בן ישי, יש כתובת מגורים. מדובר על משחק הטלפונים שוב, אותו המספר טלפון גם שייך לחנות מנועים davidmotors.net, כן כן, אותו מוקד מוכר גם פתרון להתקרחות וגם מנועים. (חחחח...).


בשלב זה כבר הפסקתי את החקירה האינטרנטית מהסיבה שהבנתי על מה מדובר, מדובר כאן כל חברה מפוצלת למספר חברות שונות וקטנות, שכולם מוכרים את אותו הדבר, מנצלים אנשים שנמצאים בנקודה קריטית בחייהם ומוכנים לשלם כספים ולהאמין לשקרים שלהם, אני לא יכול לדעת האם הם באמת הוציאו קבלה ושילמו מס כחוק אבל אני יודע בוודאות שאני לא קיבלתי את הקבלה, לא יודע האם אני היחיד, אבל מצאתי תגובות נוספות ברחבי האינטרנט שאף אחד לא מקבל את כספו בחזרה.


מוסיף מספר תמונות:
1. תמונה על המדריך העלוב בן ה- 5 שורות שהם נותנים עם המוצר.
2. תמונה של הקופסה שמראה כתובות שונות של חברות.
3. תמונה של איפה המוצר מיוצר.
4. תמונת מסך של ההודעות האחרונות.

אם מישהו בעל כוח לעשות שינוי, אנא השאר את הכתובת אימייל שלך, ואצור איתך קשר לעזרה.


אם אתם מכבדים את עצמם ואת חבריכם, אנא וודאו כי הטקסט הנ"ל מגיע לעיניהם, יתקבל בברכה ניסיונות להעביר גם לגורמים הנכונים לניסיון סגירה של הבדיחה הזאת.


אני אישית יוצא עם מסקנה שכל חברה שקשורה לגלגל מחטים, איזשהו חומר טבעי וטיפול בנשירת שיער זה אותה החברה המגעילה עם השירות הגרוע והשקר הגדול.

תרגישו חופשי לרשום תגובות / שאלות ואשתדל לענות בהקדם.







3 תגובות:

  1. זה גרם לך לעוד נשירה יש פה עוד מישהו שהשתמש בזה וזה קרה לו כמו הבחור הזה

    השבמחק
  2. זה גרם לך לעוד נשירה יש פה עוד מישהו שהשתמש בזה וזה קרה לו כמו הבחור הזה

    השבמחק
  3. מה המייל שלך? מעוניין להתייעץ. גבריאל

    השבמחק